Schema.org – Cod care „inglobeaza” elemente ale paginii pentru a furniza informatii suplimentare motorului de cautare. Datele care utilizeaza schema.org sunt denumite „structurate” sau „organizate”.
SERP – Pagina pe care o vedeti dupa efectuarea unei cautari.
Sitemap – O lista de pagini de pe un site. Exista doua tipuri de harti de site:
- HTML: organizata de obicei pe subiecte, acest tip de sitemap ajuta utilizatorii sa navigheze mai usor pe site.
- XML: ofera crawlerilor o lista de pagini de pe un site.
SSL certificate (Secure Sockets Layer) – Certificatul SSL este utilizat pentru a cripta datele transmise dintre serverul web si browserul utilizatorului.
Scraped content – Continutul „peticit” este format din „bucatele”de texte preluate automat de pe mai multe site-uri si republicate fara permisiune pe propriul site. Tehnica este utilizata pentru a obtine mai mult trafic sau pentru a crea ferme de link-uri, in scopul Black-Hat SEO.
Search Engine Optimization (SEO) – Optimizarea SEO este procesul de optimizare a unui site, astfel incat acesta sa apara in pozitii superioare in rezultatele organice ale motoarelor de cautare. SEO necesita o intelegere a modului in care functioneaza motoarele de cautare, ceea ce cauta oamenii, adica cuvintele cheie si expresiile cheie, si de ce cauta oamenii (intentia). O campanie SEO de succes face ca un site sa fie mai atragator pentru utilizatori si pentru motoarele de cautare. Este o combinatie de tehnica (SEO on-page) si marketing (SEO off-page).
Sitewide Links – Link-urile Sitewide apar pe fiecare pagina a unui site, de obicei in bara laterala sau in footer-ul blogurilor sau a site-urilor care utilizeaza templates (sabloane).
Social Signal – Semnalele Sociale se refera la vizibilitatea globala de pe social media a unui site sau brand. Aceste activitati contribuie la pozitionarea organica in Google si sunt vazute ca o alta forma de citare, similara backlink-urilor.
Desi multe studii de corelatie au indicat ca semnalele sociale influenteaza rankingul (de exemplu, numarul de aprecieri/distribuiri pe care le primeste o bucata de continut), Google a declarat public ca semnalele sociale nu sunt un factor direct de clasare. Site-urile populare care au multa implicare in retelele sociale tind sa se claseze bine din alte motive. Asadar, poate fi o relatie de asociere, nu de cauzalitate.