Stim deja ca majoritatea utilizatorilor se documenteaza online inainte de a realiza o achizitie. Dar ce expresii folosesc cei care intentioneaza sa cumpere ceva ?
Google ne ofera cateva statistici interesante:
Cautarile pe mobil pentru expresii precum „pot sa/a cumpara” + „in apropiere” au crescut cu 500% in ultimii 2 ani.
Sursa: Google Data, U.S., April 2015–March 2016 vs. April 2017–March 2018.
Timpul de vizionare pentru videoclipurile de pe Youtube „cand sa cumperi” a crescut cu peste 100% in ultimul an.
Sursa: Google Data, U.S., July 2017–June 2018.
Cautarile pe mobil pentru „cumparaturi in apropiere” au crescut peste 200% in ultimii 2 ani.
Sursa: Google Data, U.S., April 2015–March 2016 vs. April 2017–March 2018.
Mai mult de jumatate dintre consumatorii online spun ca videoclipurile online i-au ajutat sa decida ce marca sau produs specific sa cumpere.
Sursa: Google/Ipsos, U.S., Studiul “How People Shop with YouTube” , 18–64 ani, care navigheaza online cel putin lunar si au cumparat ceva in ultimul an (n=2,401), Iulie 2018.