Campanii SEO – Invata sa-ti cunosti concurenta

Ca si in mediul de afaceri real, pe piata, intotdeauna este bine sa-ti cunosti competitorii. Acest lucru iti poate oferi un avantaj in fata tuturor competitorilor, poti evalua si preveni unele reactii ale acestora pe piata si in acelasi timp poti contraataca actiuni ale competitorilor. La fel, pe piata de SEO, este foarte bine sa stii unde se afla competitorii, sa faci un mic audit al fiecaruia dintre ei pentru a sti care sunt punctele lor forte si bineinteles punctele slabe.

Importanta serviciile SEO intr-o companie

Serviciile SEO reprezinta astazi coloana vertebrala a site-ului unei companii. Un website fara un sprijin SEO de calitate nu va putea sa atraga atentia potentialilor clienti si nici vizitatorilor care cauta o anumita informatie. Scopul principal al serviciile SEO este sa mentina website-ul vizibil in motoarele de cautare, etichetand fiecare pagina din site cu titluri unice si continut compact. Pe aceasta piata extrem de concurentiala, o companie de SEO trebuie sa stie si sa execute tot ce este posibil pentru a mentine site-ul clientului cat mai sus in motorul de cautare. Iar pentru a ramane sus in  motorul de cautare este necesar sa se cunoasca concurenta

Serviciile SEO si concurenta

Inainte de a analiza competitorii tai trebuie sa cunosti compania competitoare, angajatii acesteia si evident produsele pe care acestia le vand. Un prim pas il reprezinta cunoasterea site-ului unui competitor de unde poti afla cu usurinta cam care este targetul acelei companii, cat de buni sunt angajatii si mai ales cat de competitive sunt produsele lor pe piata. Urmatorul pas in cunoasterea concurentei il reprezinta cautarea targetata pe un motor de cautare pentru a descoperi unde se afla acesta. De obicei acest lucru se face prin cautarea unor cuvinte cheie care crezi ca reprezinta cel mai bine compania respectiva.

Citeste mai multe in
MarkUp Media @ Servicii SEO – Intotdeauna trebuie sa cunosti concurenta