Din ce in ce mai multe cautari pe Internet pentru a gasi informatii despre o afacere locala

Un studiu realizat de Pew Internet arata ca din ce in ce mai multi consumatori apeleaza la Internet pentru a gasi in prealabil informatii despre o afacere locala : cafenea, club, restaurant…etc.

Pew Internet a publicat un studiu despre comportamentul consumatorilor anglofoni si hispanofoni atunci cand cauta o afacere locala :

– 55% dintre respondenti cauta informatii in prealabil.
– 51% utilizeaza internetul: 38% apeleaza la motoarele de cautare, 17% la site-uri specialitate si 3% la retele sociale.
– 31% utilizeaza presa, clasica (26%) sau de pe Web (5%).
– 23% apeleaza la recomadari din partea prietenilor, rudelor.
– In cele din urma 8% obtin informatii de la o televiziune locala si alte tipuri de media.

Acest studiu, care are la baza 1087 de persoane chestionate, arata cat de important a fost internetul pentru afacerile locale. Chiar daca nu au un site web, instrumente precum Google Adresses permit o vizibilitate departe de a fi neglijabila.

Fara indoiala si in Romania procentul celor care cauta in prealabil o informatie pe Internet despre o afacere locala este foarte mare.

Poate va intereseaza si articolul Studiu E-commerce Romania 2011 .