Cod etic SEO

Fragmente traduse si adaptate din „SEO Code of Ethics” elaborat de expertul SEO Clay Bruce:

Cod etic SEO

  • Nici un prestator de servicii SEO nu va face rau intentionat clientului.
  • Nu se vor folosi proceduri sau tehnologii SEO care au ca rezultat excluderea din motoarele de cautare sau directoare.
  • Prestatorul de servicii SEO nu va incalca in mod intentionat regulile publicate de motoarele de cautare sau directoarele web. Cand regulile si recomandarile motoarele de cautare sunt neclare, prestatorul de servicii SEO cauta clarificari si asteapta aprobarea din partea motoarelor autorizate pentru a continua sa foloseasca procedurile si tehnologiile de care are nevoie.
  • Nici un specialist SEO induce in eroare, rani sau ofensa un client.
  • Vizitatorii nu vor fi dusi in eroare de informatia furnizata pe site. Paginile site-ului clientului trebuie sa fie in mod clar asociate cu fraza optimizata si nu trebuie sa contina informatii ofensatoare.
  • Prestatorul de servicii SEO nu va incalca in mod intentionat vreo lege. Acest lucru implica incalcarea deliberata si continua a legilor dreptului de autor,de marca sau a celor referitoare la SPAM asa cum exista ele la nivel, statal, federal sau international
  • Nici un prestator de servicii SEO nu va propune/prezenta munca altora, drept a lor. Acest lucru include preluarea totala sau partiala a unor informatii sau documente si prezentarea lor drept munca proprie.
  • Nici un prestator de servicii SEO nu-si va prezenta in mod fals abilitatile, educatia, certificarile sau experienta.Acest lucru include afirmatii cantitative legate de proiecte, performanta trecuta, resurse ale companiei (oameni, echipament sau produse) si liste de clienti.
  • Nici un prestator de servicii SEO nu va participa in vreun conflict de interese, fara a anunta in prealabil ambele parti. Acest lucru include scoaterea in evidenta a unui client in fata altuia doar pentru un castig mai mare al prestatorului de servicii SEO. Toti clientii sunt tratati egal si au drepturi egale in efortul de a le fi optimizate paginile.
  • Toti prestatorii de servicii SEO vor proteja confidentialitatea informatiile oferite de clienti sau ale informatiilor la care au avut acces in calitate de prestator de servicii SEO.
  • Toti prestatorii de servicii SEO isi vor da tot interesul sa creasca sau sa mentina rangul clientului in motorul de cautare.
  • Prestatorul de servicii SEO este insarcinat sa foloseasca tehnologia si metodologia aprobata si potrivita pentru imbunatatirea sau mentinea nivelului site-ului client in fata schimbarilor algoritmilor motoarelor de cautare, a competitiei si a nevoilor site-ului client.