Categorii
SEO

Cum sa obtii backlinkuri (linkuri externe)

Optimizarea organica a unui site pentru motoarele de cautare (SEO) consta in: realizarea unui continut bogat, structurat si accesibil motoarelor de cautare (SEO on-site) cresterea popularitatii pe Internet prin obtinerea de link-uri externe pertinente catre site promovat (SEO off-site). Metode de obtinere a backlink-urilor (link-uri externe) Schimb de link-uri cu alte site-uri din acelasi domeniu […]

Categorii
SEO

Cuvintele cheie – strategii SEO

Cum alegem cuvintele cheie care vor fi optimizate pe site?  Va prezint cateva strategii SEO care sa va ajute in alegerea cuvintelor cheie:  Volumul de cautare al cuvantului cheie pe Google Daca alegeti un cuvant cheie/o expresie care este cautata de foarte putini utilizatori, nu veti avea traficul dorit pe site. Numarul de rezultate pe […]

Categorii
Facebook SMO

Ce este Social Media? Ce sunt Rețelele Sociale?

Daca ati auzit sau ati folosit Instagram, Twitter, Facebook, Youtube, Flickr sau Blogspot…inseamna ca aveti o idee despre ce ar putea sa insemne Social Media. Aceste retele sociale sunt servicii web care acopera diverse activitati, utilizand inteligenta colectiva in spiritul unei colaborari online si a crearii de continut. In ultimul timp, aceste retele sociale inregistreaza […]

Categorii
Marketing Online SEO

Tipuri de backlinkuri. Clasificare backlinkuri.

Backlinkul este un link catre site-ul promovat, provenit de pe alte site-uri. Spre deosebire de linkurile interne, care sunt linkuri de pe acelasi domeniu web inserate in cadrul unei pagini, catre alte pagini din acelasi site, backlinkurile sunt linkuri de pe alte domenii web catre site-ul promovat. Rolul backlinkurilor consta in ameliorarea pozitiei cuvintelor cheie […]

Categorii
SEO

Utilizatorii cauta din ce in ce mai des expresii specifice pe Google

Daca pana acum, utilizatorii cautau pe Google cuvinte generaliste – precum „pantofi”, „laptop”, „blugi”,  in ultimii ani se observa o crestere a cautarilor specifice – precum „pantofi de nunta”, „laptop pentru jocuri video”, „blugi cu talie inalta”, s.a.m.d. Exista o multime de reviste online si bloguri care ofera informatii complete, detaliate. Astfel, sa stii ce […]

Categorii
Stiri Wordpress

WordPress lanseaza subdomeniul gratuit .blog

Pana acum, cei interesati de blogging isi puteau crea un subdomeniu gratuit sub forma: nume.wordpress.com De acum inainte, bloggerii pot opta pentru nume.blog sau nume.prenume.blog Aceste subdomenii (.blog) functioneaza la fel ca subdomeniile wordpress.com cu care te-ai obisnuit pana acum; nu expira, sunt gratuite pe viata si poti oricand sa le inlocuieste cu un nume […]

Categorii
SEO

Garantii in SEO?

Este dificil sa garantezi rezultatele in SEO, mai precis pozitiile cuvintelor cheie in clasamentul Google.ro, in conditiile in care depinzi de regulile si actualizarile motorului de cautare si de rapiditatea feedbackului clientului. In mod normal, clientul plateste pentru niste servicii concrete: modificari ale textelor de pe site, modificari ale codului sursa, texte noi optimizate (SEO […]

Categorii
Studii de Piata

Tendinte in Online in 2018

Stim deja ca majoritatea utilizatorilor se documenteaza online inainte de a realiza o achizitie. Dar ce expresii folosesc cei care intentioneaza sa cumpere ceva ? Google ne ofera cateva statistici interesante: Cautarile pe mobil pentru expresii precum „pot sa/a cumpara” + „in apropiere” au crescut cu 500% in ultimii 2 ani. Sursa: Google Data, U.S., […]

Categorii
BLOG SEO

Portofoliu Advertoriale SEO

Vrei sa iti promovezi afacerea online? Uita de directoare web, comentarii cu link si comunicate de presa gratuite. Apeland la aceste tactici, risti o penalizare Google. In plus, aceste strategii nu mai au aceleasi efecte ca acum 11 ani, cand erau „la moda”. Pentru ca un link catre site-ul tau sa aiba efectul scontat, trebuie […]

Categorii
E-commerce SEO

Schimbi platforma magazinului tau online? Cum sa eviti un potential dezastru

Acum ceva ani, un magazin online din zona IT, cunoscut de publicul larg, a decis sa migreze de pe o platforma e-commerce pe alta, pentru a imbunatati experienta vizitatorilor si pentru a gestiona mai bine baza de date. Miscarea s-a dovedit a fi un dezastru. Nu pentru ca noua platforma n-ar fi fost eficienta, ci […]