Categorii
Studii de Piata

Tendinte in Online in 2018

Stim deja ca majoritatea utilizatorilor se documenteaza online inainte de a realiza o achizitie. Dar ce expresii folosesc cei care intentioneaza sa cumpere ceva ?

Google ne ofera cateva statistici interesante:

Cautarile pe mobil pentru expresii precum „pot sa/a cumpara” + „in apropiere” au crescut cu 500% in ultimii 2 ani.

Sursa: Google Data, U.S., April 2015–March 2016 vs. April 2017–March 2018.

Timpul de vizionare pentru videoclipurile de pe Youtube „cand sa cumperi” a crescut cu peste 100% in ultimul an.

Sursa: Google Data, U.S., July 2017–June 2018.

Cautarile pe mobil pentru „cumparaturi in apropiere” au crescut peste 200% in ultimii 2 ani.

Sursa: Google Data, U.S., April 2015–March 2016 vs. April 2017–March 2018.

Mai mult de jumatate dintre consumatorii online spun ca videoclipurile online i-au ajutat sa decida ce marca sau produs specific sa cumpere.

Sursa: Google/Ipsos, U.S., Studiul “How People Shop with YouTube” , 18–64 ani, care navigheaza online cel putin lunar si au cumparat ceva in ultimul an (n=2,401), Iulie 2018.

De Alina Orel

Expert SEO - 12 ani experienta in SEO & Marketing Online.
Expertiza: SEO, E-commerce, SEO copywriting, Conversion Rate Optimization, Usability. Alte abilitati: WordPress, creare site WordPress, Social Media. Profil LinkedIn