Continuam seria de articole “Dictionar SEO” cu litera I:
Index
In terminologia SEO, index este baza de date a motorului de căutare. Acesta conține toate informațiile pe care crewler-ele le-au identificat, în special copii ale paginilor World Wide Web. Atunci când un utilizator efectuează o interogare, motorul de căutare utilizează pagini indexate și algoritmul stabilit pentru a oferi un clasament al celor mai relevante pagini. În cazul unui director web, indexul este format din titluri și rezumate ale site-urilor înregistrate care au fost clasificate de către redactori.
Poziționare în Google la căutări cheie:
Număr de pagini indexate în Google:
Inbound Links
De asemenea cunoscute ca backlinks, inbound links sunt toate link-urile de pe alte site-uri care conduc utilizatorii care dau clic pe ele către site-ul dvs. Link-urile Inbound pot îmbunătăți în mod semnificativ poziționarea site-ului dvs., în special în cazul în care conțin cuvinte cheie relevante pentru site-ul dvs. și sunt situate pe site-uri cu popularitate si vechime online mare.
Internet Marketing
Marketingul pe Internet consta in folosirea internetului pentru a face publicitate sau, cu alte cuvinte, pentru a comunica și a vinde bunuri și servicii.